| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 1:12 pm Post subject: |
|
|
| تنكس! |
|
| Back to top |
|
 |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 3:25 pm Post subject: |
|
|
با سلام
با چه نرم افزاري ميشه رزوليشن عكس رو عوض كرد براي همين پبت نام |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 12:41 pm Post subject: |
|
|
| رزولشن مهم نیست . مهم اندازه اش هست . که با فتوشاپ و نرم افزارهای مشابه به سادگی می شه . |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 7:04 pm Post subject: |
|
|
ميبيني؟ بيخودي رفتم 5 تومن دادم واسه ثبتنامش!
نه ميرم كارتم رو بگيرم و نه امتحان ميدم. عرصه رو خالي ميكنم واسه جوونترها ... |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:02 am Post subject: |
|
|
من میخواستم برای علمی کاربردی شرکت کنم دفتر چه شم خریدم بعد که فهمیدم قراره جواب ازاد زودتر بیاد ثبت نام نکردم و دفتر چمو فروختم به یکی از دوستام قابل توجه اونایی که ضرر کردند .
عجله کار شیطونه  |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:27 am Post subject: |
|
|
آخه ما از اون منابع اطلاعاتي كه به شما خبر دادن جواب آزاد قراره زودتر بياد، بيبهره بوديم آبجي  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:32 am Post subject: |
|
|
| پس من رو چي ميگيد كه 9000 تومان براي ثبت نام آزاد حروم كردم . |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:43 am Post subject: |
|
|
| vahid wrote: | | پس من رو چي ميگيد كه 9000 تومان براي ثبت نام آزاد حروم كردم . |
رقص بررهايي ميكنيم!!!  |
|
| Back to top |
|
 |
|