ParsX.com
پذیرش پروژه از دانشجویی ... تا سازمانی 09376225339
 
   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  |  FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Log inLog in   RegisterRegister 

سوال در مورد آزمون علمي كاربردي و تمديد خدمت
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 8:46 pm    Post subject: سوال در مورد آزمون علمي كاربردي و تمديد خدمت Reply with quote

با سلام
اولين پستمو با اظهار تاسف به خودم شروع مي كنم كه چرا 3 4 ماه پيش كه وارد اين انجمن شدم با ديدن عناوين سايت گفتم اين انجمنم مثل اكثر فروم ها مي خواد محتويات وبلاگها رو تو خودش كپي پيست كنه ولي بي خبر از محتويات فروم و افراد محصل و باحال عضوش
بگذريم من هم مثلا اكثر دوستان دوران سخت كنكور كارداني به كارشناسي (دولتي و آزاد) رو طي كرديم ولي متاسفانه با تنبلي و بي اطلاعي(حضور نيافتن در جمع دوستانه شما و كسب اطلاعات در مورد آزمون) قبول نشدم البته من با اين تفكر كه با تمديد كردن خدمت(سربازي) مي تونم يه بار ديگه هم در آزمون شركت كنم زياد درس نخوندم و به كنكور به ديد كنكور آزمايشي نگاه مي كردم ولي بيخبر از اينكه اين آخرين كنكورمه(البته اينجور بگم)
سرتونو درد نيارم و قصه م نگم قرض از زدن اين پست جواب به اين2 سواله
1-آيا ميشه رفتن به سربازي رو براي شركت در كنكور سراري تمديد كرد البته بدون در نظر گرفتن 6 ماه فرجي كه به همه مي دن
2-اگه جواب سوال اول منفيه بجز آزاد(كه هنوز جوابش نيومده )و منم زياد روش حساب نمي كنم تنها راه دانشجو شدن من آزمون علمي كاربرديه خواهشا دوستان اگه اطلاعي از اين آزمون دارن كمك كنن
موفق باشيد
باي
Back to top
pme
دوست آشناي سايت


Joined: 30 Nov 2006
Posts: 57
Location: ahwaziha.com & pme.ir & jokabad.com & ospeyman.com

PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:25 am    Post subject: Reply with quote

سلام دوست خوب
در مورد تمدید خدمت باید عرض کنم که متاسفانه نمیشه و باید اعزام بشی.
ولی یه راهی هست. اینکه در حین خدمت کنکور سراسری بدی که اون هم به خاطر دشوار بودن کنکور و شرایط دوران آموزشی تقریبا ضریب موفقیت رو خیلی پایین میاره.
پس حالا تنها راه جلو شما کنکور علمی کاربردی هستش.
شما میتونید از دوازدهم همین ماه به سایت سنجش مراجعه کنی و ثبت نام کنی.
ولی اگه ازاد قبول شدی حتما آزاد رو برو چون کلا، آزاد با همه بدیهاش از علمی کاربردی بهتره.


پیمان
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sat Dec 30, 2006 9:54 am    Post subject: Reply with quote

در مورد سربازي بايد بگم كه اينا يه جورايي از خداشون هم هست كه يه مدتي رو تمديد كنن. انگار بايد دفترچه تو بگيري و بعد بري دنبال كارش و بگي مي خواهي يه شش ماه يا يك سال تمديد كني. تمديد مي كنن. خلاصه اينكه دنبال كار تمديد باش كه مي دن فقط روند اداريشو نمي دونم.



در مورد علمي كاربردي هم كه دوستمون توضيح داد، ثبت نامش چند روز ديگه شروع مي شه.
Back to top
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Mon Jan 01, 2007 6:44 pm    Post subject: Reply with quote

سلام مجدد
مدتي نبودم تا از جواب شما تشكر كنم شرمنده
خيلي ممنون
ولي در مورد تمديد آيا احتمال مي ديدد يا .....
باي
Back to top
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Mon Jan 01, 2007 6:46 pm    Post subject: Reply with quote

راستي دانشگاه آزاد شهريه تقريبي ترمي چقدر ميشه
Back to top
pme
دوست آشناي سايت


Joined: 30 Nov 2006
Posts: 57
Location: ahwaziha.com & pme.ir & jokabad.com & ospeyman.com

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 10:45 am    Post subject: Reply with quote

آزاد باری کامپیوتر فکر کنم حدود 600 تا 650 پات بیفته که خرجای دیگه هم داره.
ولی علمی کاربردی کمتره
در عوض آزاد مدرک مهندسی میده ولی مدرک علمی کاربردی به درد پارو کردن میخوره!!
Back to top
negin
بابا اينكاره


Joined: 14 May 2006
Posts: 195
Location: TEHRAN

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

سلام مدتی نبودم . ورود اعضای جدید رو تبریک میگم.

یعنی علمی کاربردی به هیچ دردی نمی خوره؟

از دفترچه این طور به نظر میاد که یکسری شرکتها کلاسهارو اداره می کنن و از بین همونا نیرو میگیرن .
آیا مدرکش فقط به درد همون شرکت می خوره ؟
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

حالا نگين خان صبر كن، اي شالله جواب آزاد مي ياد و قبول مي شي و كار ديگه به علمي كاربردي نمي رسه ... چند روز ديگه مي ياد جوابش.

در خصوص تمديد هم تا اونجا كه من مي دونم معمولا تمديد مي كنن. نيرو زياد دارن!
Back to top
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 5:34 pm    Post subject: Reply with quote

با سلام
در مورد علمي كاربردي ميگن موقعي كه فارغ التحصيل ميشي تو همون شركت يا سازمان استخدام ميشي
اگه اينجوري باشه خوبه ولي سوال اينجاست با چه حقوقي و همچنيا آيا بايد هميشه در خدمت اون موسسه باشي و يا مي توني بري جاي ديگه كار كني
ضمنا من موندم شهرستان بزنم يا نه و همچنيا طرازاشون به چه صورته دوستاني كه دارن شركت مي كنن خواهشا كمك كنن تا ماهم اولويتهامون پر كنيم
_________________________________________________________________________________________
اما در مورد تمديد اطلاعاتي كه كسب كردم وضع خيلي خرابه و مي خوان تا آخر امسال همه متولدين 66 رو ببرن خدمت ما كه جاي خود داريم بقول يكي از دوستام با قوانين جديد دانشگاه ها دخترونه ميشن
موفق باشيد
باي
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 8:39 am    Post subject: Reply with quote

سلام . ضمن خوش آمد گويي به شما .
توي علمي كاربردي هيچ الزامي براي شركت ها نيست كه دانشجو هاشون رو استخدام كنن . اگه بخوان اون بچه باهوش هاشون رو شايد استخدام كنن .
ولي شما چون نگران سربازي هستي . علمي كاربردي رو هر جا تونستي بزن ... بعد برو ثبت نام كن . اين مي شه معافيه سربازيت . بعد هم بشين براي كنكور بخون ... خوبيه علمي كاربردي اينه كه مي شه براحتي از ادامه تحصيل انصراف داد ...
در مورد معافي هم تا نرفتي خود ميدون سپاه ( معاونت نظام وظيفه ) به حرف كسي اعتماد نكن .
Back to top
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 11:07 am    Post subject: Reply with quote

سلام
با تشكر از آقا وحيد
"خوبيه علمي كاربردي اينه كه مي شه براحتي از ادامه تحصيل انصراف داد ..."
بعيد مي دونم همشون بشه اين كارو كرد
چون تو بخش امكانات و.... موسسه هاي جهاد دانشگاهي نوشته بود انصراف از تحصيل بايد جريمه بدي
ولي در كل قبول دارم روش خوبيه دستتون درد نكنه
ضمنا اگه تهران قبول بشي ارزش داره
البته من از امروز يا فردا مي خوام شروع كنم تا ببينيم چي ميشه
باي
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

وحيد باور كن اون ميدان سپاه هم كه بري كسي رو كه اطلاعات درست درمون بهت بده پيدا نمي كني.
Back to top
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

آقا امير حرف دل مارو زدي منم ديگه روم نشد بگم ولي من همون روزي كه فارغ التحصيل شدم رفتم پرسيدم و جوابي داد كه ديگه اونورا پيدام نشد
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

البته به نظر من اگه بري سربازي بعد ادامه بدي خيلي بهتره ... Wink
Back to top
pme
دوست آشناي سايت


Joined: 30 Nov 2006
Posts: 57
Location: ahwaziha.com & pme.ir & jokabad.com & ospeyman.com

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 5:09 pm    Post subject: Reply with quote

بهتون توصیه میکنم با مدرک زیر فوق دیپلم به سربازی نرین .
یکی از دوستام که توی سپاه خدمت میکنه میگفت هروقت از فرماندمون سرپیچی میکردیم مجبورمون میکید که همه توالتهای پادگان رو سینه خیز تمیز کنیم.
تازه فرماندشون خیلی هم بی تربیت بوده . میگفت هیچکس از سربازهای صفر حمام تک نفره نمیرفت. درواقع فرمانده اونا رو مجبور میکرد که با هم برن تو حمام و هرچند وقت یکبار مجبورشون میکرد از تیغ توی حمام جلوی همدیگه استفاده کنند تا به اصطلاح خودشون مرد بار بیان...!!!
من که حاظرم همین الان دختر بشم ولی از این کارا نکنم.
ولی باز خوبه با فوق دیپلم به بالا از این کارا نمی کنند....
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي All times are GMT + 3.5 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum