| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 3:00 pm Post subject: نتایج آزمون کارشناسي ناپيوسته سال 1385 دانشگاه آزاد اسلامي |
|
|
رييس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي
اسامي پذيرفته شدگان آزمون کارشناسي ناپيوسته سال 1385 دانشگاه آزاد اسلامي 21 دي ماه اعلام مي شود
اسامي پذيرفته شدگان آزمون کارشناسي ناپيوسته سال 1385 دانشگاه آزاد اسلامي روز پنج شنبه 21 دي ماه از طريق ويژه نامه فرهيختگان منتشر مي شود
دکتر ناصر اقبالي ، رييس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اين خبر اظهار داشت : در دوره کارشناسي ناپيوسته سال 1385 دانشگاه آزاد اسلامي ، 81 هزار و 98 نفر در 45 رشته پذيرفته شده اند که از اين تعداد 37 درصد زن و 63 درصد مرد هستند
وي درباره مدارک لازم براي ثبت نام گفت : پذيرفته شدگان در روز ثبت نام بايد اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ فتوکپي از تمام صفحات آن ، شش قطعه عکس تمام رخ 4× 3 پشت نويسي شده و اصل مدرک کارداني مورد تأييد مؤسسات آموزش عالي معتبر و يک برگ فتوکپي از آن و يا گواهي اتمام دوره کارداني مورد تأييد مؤسسات آموزش عالي معتبر و يا اداره کل تربيت معلم وزارت آموزش و پرورش و ريز نمرات دوره کارداني را همراه داشته باشند
دکتر اقبالي در ادامه تأکيد کرد : برادران پذيرفته شده بايد علاوه بر مدارک فوق ، مدرکي که وضعيت خدمت وظيفه عمومي آن ها را مشخص کند ، ارائه دهند و کليه مشمولين بايد 12 قطعه عکس 4× 3 پشت نويسي شده به همراه داشته باشند
رييس مرکز آزمون درباره زمان ثبت نام گفت : پذيرفته شدگان مي توانند از روز دوشنبه 23/11/85 لغايت چهارشنبه مورخ 25/11/85 صبح ها از ساعت 8 الي 12 و بعد از ظهرها از ساعت 13 الي 17 براي ثبت نام به واحد يا مرکز دانشگاهي اي که در آن پذيرفته شده اند مراجعه کنند |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 6:13 pm Post subject: |
|
|
ممنون برای اطلاعات مفیدت
اما نمی دونی که ایا از طریق سایت هم نتایج اعلام میشه یا نه اخه تا روزنامه به دست ما تو شهرستان برسه احتمالا مهلت ثبت نام هم تموم میشه |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:11 pm Post subject: |
|
|
مرسي نگين.
ايشالله همه بچه هاي اينجا قبول بشن.
آقاي يا خانم serveh
من فردا صبح ويژه نامه رو مي خرم. شماره موبايلم رو واست ايميل كردم، پنجس شنبه صبح ساعت 9 زنگ بزن بهت بگم قبول شدي يا نه.
فدات. |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:12 pm Post subject: |
|
|
| آهان. يادم رفت بگم كه فعلا كه تو سايت اعلام نكردن و فكر هم نكنم بكنن!! به اين زوديها. |
|
| Back to top |
|
 |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 12:28 am Post subject: |
|
|
خواهش می کنم
امید وارم قبول شید . |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 9:22 am Post subject: |
|
|
كيا قبول شدين ؟
امير كه قبول شده . امشب هم قراره شام قبوليش رو بده . |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:38 am Post subject: |
|
|
امشب؟
نه اينكه تو همون شب قبوليت شام دادي؟ بابا ديگه دانشگاه ازاد كه شيريني نداره.
به سروه خانم هم تبريك ميگم. تبريز مهندسي نرمافزار قبول شده. |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:43 am Post subject: |
|
|
منم به شما تبریک میگم
و ازتون ممنونم به خاطر خبر خوبی که بهم دادید
امیدوارم که موفق باشید |
|
| Back to top |
|
 |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 6:40 pm Post subject: |
|
|
| من هم به همگی تبریک میگم. |
|
| Back to top |
|
 |
|