| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mahbod مهمون يكي دو روزه
Joined: 17 Jan 2007 Posts: 4
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 11:53 am Post subject: عضو تقریبا جدید |
|
|
سلام
خوشبختم 
Last edited by mahbod on Thu Jan 18, 2007 9:07 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 9:38 pm Post subject: |
|
|
سلام. خوش اومدي ماه بد،
اينجا وحيد همه اين كارها رو ميكنه (وحيد فقط پيرزن خفه نميكنه تو سايت)
حالا مورد اين سي و پاسكال رو بگو همينجا. شايد فرجي شد. |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 9:12 am Post subject: |
|
|
| آره بگو بلكه فرجي شد ... |
|
| Back to top |
|
 |
mahbod مهمون يكي دو روزه
Joined: 17 Jan 2007 Posts: 4
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 11:59 am Post subject: |
|
|
سلام
موضوعش رو براتون mail کردم به status@gmail |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 7:48 pm Post subject: |
|
|
سلام .
منم قيمتش رو براتون mail كردم . |
|
| Back to top |
|
 |
mahbod مهمون يكي دو روزه
Joined: 17 Jan 2007 Posts: 4
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 11:32 pm Post subject: |
|
|

Last edited by mahbod on Fri Jan 19, 2007 5:25 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
mzbcracker مهمون يكي دو روزه
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 6
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 3:16 am Post subject: |
|
|
سلام.منم یه عضو جدیدم.این اولین پستمه.پارسال برای کارشناسی نخوندم متاسفانه.آزاد هم ثبت نام نکردم.تنبلی کردم دیگه.ولی امسال ایشالله میخوام خوب بخونم.دعا کنید منم قبول شم.  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:15 am Post subject: |
|
|
| خوش آمدي cracker . |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:17 am Post subject: |
|
|
| mzbcracker wrote: | سلام.منم یه عضو جدیدم.این اولین پستمه.پارسال برای کارشناسی نخوندم متاسفانه.آزاد هم ثبت نام نکردم.تنبلی کردم دیگه.ولی امسال ایشالله میخوام خوب بخونم.دعا کنید منم قبول شم.  |
mzbcracker خوش اومدي، بخوني حتما قبولي  |
|
| Back to top |
|
 |
|