| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ARMITA مهمون يكي دو روزه
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 12
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 7:33 pm Post subject: منو راهنمایی کنید من فوق دیپلم کامپیوترم |
|
|
سلام دوستان
من به تازگی بااینجا آشنا شدم
البته من فوق دیپلم کامپیوترم و یکی از دوستام این سایت رو بهم معرفی کرد راستش رو بخواید امسال ضربه ی بدی خوردم آخه دانشگاه قبول نشدم
برای همین مزاحمتون شدم که اگه امکان داره ( خطاب به آقا وحید و سایر دوستان ) یه برنامه خوب و موثر واسه کنکور کارشناسی دولتی برارم بریزید (البته من تو یه شرکت خصوصی در حال کارم که صبحها ساعت 8 تا 4 بعدازظهر می رم اما 5 شنبه و جمعه ها بیکارم
یه چند تا سوال هم دارم که اگه امکان داره یکی جواب بده
1 – کلا برای کارشناسی کامپیوتر ( روزانه و شبانه ) چه دانشگاههای در حال حاظر پذیرش دارند؟
اگرم زحمتی نیست هرچی درصد از کسایی که قبول شدن دارد، بزارید توی سایت ( بغیر از اونایی که الان تو سایتن )
واقعاً از لطفتون ممنونم [/url][/code][/quote] |
|
| Back to top |
|
 |
mzbcracker مهمون يكي دو روزه
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 6
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 9:13 pm Post subject: |
|
|
آقا وضعیت منم همین جوره.یه جا کار میکنم.و پارسال هم نخوندم و دانشگاه ثبت نام نکردم.اگه میشه به من هم کمک کنین.یه برنامه با حال بریزیم.  |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 10:23 pm Post subject: |
|
|
سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 11:58 pm Post subject: |
|
|
| serveh wrote: | سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات |
آرميتا خانم خوش اومدي، لطفا از اين به بعد در ارسال پستهاي دقت كن كه چندتا چندتا ارسال نشه. ما كارگران!! تو زحمت ميافتيم.
من نميدونم چرا هر چي دختر ميياد، زرتي اسم وحيد رو ميبره. وحيد جون شما مهرهمار داشتي ما خبر نداشتيم؟
راستي سروه خانم پارتي بازي و فاميلبازي نداشتيما ....
الان شما مطالب سايت رو خوندين؟ پيشنهاد ميكنم پستهاي مفيدش رو بخوني ... خيليها درصد ها و تجريبياتشون رو نوشتن ... |
|
| Back to top |
|
 |
ARMITA مهمون يكي دو روزه
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 12
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 12:22 pm Post subject: |
|
|
| serveh wrote: | سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات |
سروه جان ممنون لطف کردی |
|
| Back to top |
|
 |
ARMITA مهمون يكي دو روزه
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 12
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 12:26 pm Post subject: |
|
|
| Amir wrote: | | serveh wrote: | سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات |
آرميتا خانم خوش اومدي، لطفا از اين به بعد در ارسال پستهاي دقت كن كه چندتا چندتا ارسال نشه. ما كارگران!! تو زحمت ميافتيم.
چشم آقا ، آخه من اول بارم بود و کمتر ازش سر در آوردم مال این بود که 3 بار پیغامم رو فرستادم
من نميدونم چرا هر چي دختر ميياد، زرتي اسم وحيد رو ميبره. وحيد جون شما مهرهمار داشتي ما خبر نداشتيم؟
در جواب شما هم باید بگم عزیز جان من این آقا وحید رو نمی شناسم اما چون همه بهش لطف داشتند گفتم شاید مدیر سایتی چیزی استش
مرسی
راستي سروه خانم پارتي بازي و فاميلبازي نداشتيما ....
الان شما مطالب سايت رو خوندين؟ پيشنهاد ميكنم پستهاي مفيدش رو بخوني ... خيليها درصد ها و تجريبياتشون رو نوشتن ... |
از همتون ممنونم اما خواهشن جواب سئوالاتم رو بدید |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 7:16 pm Post subject: |
|
|
آرميتا : سلام . اول از همه خوش آمد مي گم به شما .
بعد هم اينكه تو يه شركت كار مي كني مهم نيست . مهم اينه كه 6 شروع كني به درس خوندن و تا ساعت 9 يه كله بخوني . هفته بعد نيم ساعت اضافه كن و بهمين ترتيب تا به روزي 5 ساعت برسه ... حالا صبح يا شب فرقي نمي كنه .
بعد هم فكر كن يه ترمي رو داري ميگذروني كه توش 13-14 تا درس بايد پاس كني . يعني روزي تقريبا دو تا درس . ( يه سخت و يه آسون ).
تا اوايل ارديبهشت بايد كل كتابها رو تموم كني . پس از همين الان شروع كن .
ارديبهشت هم كه تموم شد بايد دوره رو شروع كني ...
دوره هرگز فراموش نشه .
پيشنهاد مي كنم يه دفتر برنامه ريزي به روش قلم چي بخري . البته قرار بود مقسمي براي دانشجويان رشته كامپيوتر يه همچين چيزي طراحي كنه . اگه كرده اون رو بخر ... به تمام توصيه هاش هم گوش كن ...
تقريبا اكثر شهرها پذيرش دارند ... كرمان ، تبريز ، زنجان ، بيرجند ، شيراز ، تهران و احتمالا يكي دو تا شهر ديگه براي دولتي براي غيرانتفاعي اين اقلام بشدت زياد ميشه ... تقريبا اكثر شهرها ...
در مورد درصد هم اگه چيزي اضافه بر اونهايي كه هست پيدا كردم برات مي زنم ....
امير : شما حواست به فزاتي باشه داداش !!! |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 6:25 am Post subject: |
|
|
| vahid wrote: | تقريبا اكثر شهرها پذيرش دارند ... كرمان ، تبريز ، زنجان ، بيرجند ، شيراز ، تهران و احتمالا يكي دو تا شهر ديگه براي دولتي براي غيرانتفاعي اين اقلام بشدت زياد ميشه ... تقريبا اكثر شهرها ...
|
تو روزنامه همشهري خوندم چند وقت پيش كه قراره ميزان پذيرش دانشگاههاي دولتي و غير انتفاهي براي آزمون كارداني به كارشناسي به شدت افزايش پيدا كنه، انگار رئيس رئساي سنجش جلسه داشتن و اينا ... خوشبهحال شماها ... |
|
| Back to top |
|
 |
ARMITA مهمون يكي دو روزه
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 12
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:28 pm Post subject: |
|
|
مرسی امیر و وحید جان
من دنبالش رو میگیرم
خدا کنه به نتیجه برسم |
|
| Back to top |
|
 |
|