ParsX.com
پذیرش پروژه از دانشجویی ... تا سازمانی 09376225339
 
   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  |  FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Log inLog in   RegisterRegister 

یه اعتراف کوچیک و یه تشکر بزرگ
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي
View previous topic :: View next topic  
Author Message
serveh
مهمون يكي دو روزه


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 34

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 12:17 am    Post subject: یه اعتراف کوچیک و یه تشکر بزرگ Reply with quote

میخواستم یه اعتراف خیلی کوچیک و یه تشکر خیلی بزرگ از همه بچه های این سایت داشته باشم . میخوام اعتراف کنم که اگه سایتی به این اسم وجود نداشت و من باهاش اشنا نمی شدم الان از قبولی تو کنکور هیچ خبری نبود . یه ماه قبل از برگزاری ازمون سراسر ی امسال من دچار یه سری مشکلات خاص شدم و اصلا امیدم را به کلی برای درس خوندن از دست داده بودم و .. تا اینکه با parsx اشنا شدم و اون شد قصه شب های من و من با خوندن تمامی مطالب خیلی امیدوارانه به زندگی نگاه کردم و ایده گرفتم و مثل یک مشاور خیلی خوب پارس ایکس همیشه در کنارم بودو من خیلی از مشکلاتم را حل کردم و حالا که به اینجا رسیدم یه تشکر بزرگ به همگی بد هکارم .
از همه کسانی که در این سایت حتی با یک جمله کوچیک به من کمک کردن از صمیم قلب تشکر میکنم و برای همگی ارزوی موفقیت و شادکامی رو دارم
همگی پیروز باشید
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:26 am    Post subject: Reply with quote

حاج وحيد ديگه بهشتت حتمي شد. فقط خواهشا به اين حوري ها رحم كن.


خانم سروه خانم، به تشكر خشك و خالي كه كفايت نمي‌ده! حداقل يه پيتزايي چيزي

من كه با فزاتي مي‌يام، وحيد هم با ...ش. باشه خانم؟ كي بياييم تبريز؟ مي آييم‌ها ...


Last edited by Amir on Sun Jan 14, 2007 8:41 am; edited 1 time in total
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:26 am    Post subject: Reply with quote

من خودمم مي خواستم نهايت تشكر رو از parsx و برو بچه هاش داشته باشم كه شايد 50% موفقيت من همين parsx بوده . ايشالله مديران سايت در بهبود بخشيدن كيفيت سايت يه فكري بكننن .
با تشكر .
Back to top
serveh
مهمون يكي دو روزه


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 34

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 9:33 am    Post subject: Reply with quote

من این حرفهایی رو که گفتم همش عین واقعیته
مثل اینکه شما خودتونو دست کم گرفتید بابا به خودتون افتخار کنید
ولی باور کنید با وجود اینکه من تو این مدت چند ماه فقط خواننده بودم اما صداقتی رو که تو حرفهای همه بود و صمیمیتی رو که اینجا بود من تو هیچ جای دیگه ندیدم مال اینه که هر روز طرفداراشم بیشتر میشه
من اقرار میکنم که خیلی از ایده ها و امید های من برای درس خوندن همش رو از این سایت گرفتم
در ضمن ( البته فقط برای بعضی ها ) فکر نکنم یه پیتزا گرفتن اونم تو تبریز به اون دوری ارزش اومدن داشته باشه Very Happy
Wink اگه میخوایید من پیش خدا پارتی دارم برای موفقیتتون و پر با ر شدن بیشتر پارس ایکس براتون دعا میکنم
Back to top
negin
بابا اينكاره


Joined: 14 May 2006
Posts: 195
Location: TEHRAN

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 2:33 pm    Post subject: Reply with quote

جا داره که من هم از همه دوستان و مدیران سایت تشکر کنم منم هم اگه الان قبول شدم اول بخاطر لطف خداوند بوده بعد هم اطلاعات و دلگرمی های دوستان و جو سایت .
Back to top
negin
بابا اينكاره


Joined: 14 May 2006
Posts: 195
Location: TEHRAN

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

negin wrote:
امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه

راستش متوجه منظورت نشدم. يعني چي؟
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

serveh خانم دعا كه جاي خودش.
انگار شما ما ها رو هنوز نمي‌شناسين. معلومه كه مي‌آييم. البته گفتم من با فزاتي مي‌يام!
وحيد جون اولين پرواز به سمت تبريز كي هست؟
Back to top
negin
بابا اينكاره


Joined: 14 May 2006
Posts: 195
Location: TEHRAN

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Amir wrote:
negin wrote:
امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه

راستش متوجه منظورت نشدم. يعني چي؟


اشتباه شد باید جای دیگه ای میزدم منظور همون آیکون هایی که توی پست های دیگه می زارید گفتید بایه برنامه این کار رو می کنید.
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

negin wrote:
Amir wrote:
negin wrote:
امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه

راستش متوجه منظورت نشدم. يعني چي؟


اشتباه شد باید جای دیگه ای میزدم منظور همون آیکون هایی که توی پست های دیگه می زارید گفتید بایه برنامه این کار رو می کنید.

آره با برنامه Quick Smile اين كار رو مي‌كنم من كه تو پست‌هاي توي خود فوروم (مثل همين) هم از اين شكلك‌ها استفاده مي‌كنم كه!

اينم واسه وحيد
Back to top
serveh
مهمون يكي دو روزه


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 34

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

اقا امیر میشه در مورد سوم شخص غایب که قراره با شما بیاد تبریز یه خورده بیشتر توضیح بدید من نکه آی کیوم یه خورده پایینه متوجه نمیشم
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Mon Jan 15, 2007 10:13 am    Post subject: Reply with quote

serveh wrote:
اقا امیر میشه در مورد سوم شخص غایب که قراره با شما بیاد تبریز یه خورده بیشتر توضیح بدید من نکه آی کیوم یه خورده پایینه متوجه نمیشم

فزاتي ديگه بابا! بچه معروفه.
وحيد جون حواست باشه اگه فكر لو دادن به سرت بزنه اين جوريت مي كنم
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Mon Jan 15, 2007 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

سرورجان فزاتي يه شخصيت مجازي تو ذهن امير هست كه براي من زياد در بارش گفته و البته گفته كه ويژگيهاي اين شخصيت رو در شما زياد ديده . براي همين هم داره مقدمات رو اماده مي كنه ( قابل توجه امير خان
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Mon Jan 15, 2007 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

vahid wrote:
سرورجان فزاتي يه شخصيت مجازي تو ذهن امير هست كه براي من زياد در بارش گفته و البته گفته كه ويژگيهاي اين شخصيت رو در شما زياد ديده . براي همين هم داره مقدمات رو اماده مي كنه ( قابل توجه امير خان

خيلي ...!! ببين مي‌توني يه زندگي رو نابود كني يا نه!

سروه خانم شوخي مي كنه، شما زياد جدي نگير. اينم براي فزاتي
Back to top
serveh
مهمون يكي دو روزه


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 34

PostPosted: Mon Jan 15, 2007 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

اقا امیر نگران نباشید من اصولا حرف ادم هایی رو که "ر" رو با "ه" اشتباه می گیرند جدی نمیگیرم و به ...شون شک میکنم خب بالاخره ادم عاقل حرف بعضی ها رو به دل نمیگیره دیگه Very Happy
یه بار دیگه میگم مجید دلبندم اون ر نیست ه است
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي All times are GMT + 3.5 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum