| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:17 am Post subject: یه اعتراف کوچیک و یه تشکر بزرگ |
|
|
میخواستم یه اعتراف خیلی کوچیک و یه تشکر خیلی بزرگ از همه بچه های این سایت داشته باشم . میخوام اعتراف کنم که اگه سایتی به این اسم وجود نداشت و من باهاش اشنا نمی شدم الان از قبولی تو کنکور هیچ خبری نبود . یه ماه قبل از برگزاری ازمون سراسر ی امسال من دچار یه سری مشکلات خاص شدم و اصلا امیدم را به کلی برای درس خوندن از دست داده بودم و .. تا اینکه با parsx اشنا شدم و اون شد قصه شب های من و من با خوندن تمامی مطالب خیلی امیدوارانه به زندگی نگاه کردم و ایده گرفتم و مثل یک مشاور خیلی خوب پارس ایکس همیشه در کنارم بودو من خیلی از مشکلاتم را حل کردم و حالا که به اینجا رسیدم یه تشکر بزرگ به همگی بد هکارم .
از همه کسانی که در این سایت حتی با یک جمله کوچیک به من کمک کردن از صمیم قلب تشکر میکنم و برای همگی ارزوی موفقیت و شادکامی رو دارم
همگی پیروز باشید |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:26 am Post subject: |
|
|
حاج وحيد ديگه بهشتت حتمي شد. فقط خواهشا به اين حوري ها رحم كن.
خانم سروه خانم، به تشكر خشك و خالي كه كفايت نميده! حداقل يه پيتزايي چيزي
من كه با فزاتي مييام، وحيد هم با ...ش. باشه خانم؟ كي بياييم تبريز؟ مي آييمها ...
Last edited by Amir on Sun Jan 14, 2007 8:41 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:26 am Post subject: |
|
|
من خودمم مي خواستم نهايت تشكر رو از parsx و برو بچه هاش داشته باشم كه شايد 50% موفقيت من همين parsx بوده . ايشالله مديران سايت در بهبود بخشيدن كيفيت سايت يه فكري بكننن .
با تشكر . |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 9:33 am Post subject: |
|
|
من این حرفهایی رو که گفتم همش عین واقعیته
مثل اینکه شما خودتونو دست کم گرفتید بابا به خودتون افتخار کنید
ولی باور کنید با وجود اینکه من تو این مدت چند ماه فقط خواننده بودم اما صداقتی رو که تو حرفهای همه بود و صمیمیتی رو که اینجا بود من تو هیچ جای دیگه ندیدم مال اینه که هر روز طرفداراشم بیشتر میشه
من اقرار میکنم که خیلی از ایده ها و امید های من برای درس خوندن همش رو از این سایت گرفتم
در ضمن ( البته فقط برای بعضی ها ) فکر نکنم یه پیتزا گرفتن اونم تو تبریز به اون دوری ارزش اومدن داشته باشه
اگه میخوایید من پیش خدا پارتی دارم برای موفقیتتون و پر با ر شدن بیشتر پارس ایکس براتون دعا میکنم |
|
| Back to top |
|
 |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 2:33 pm Post subject: |
|
|
| جا داره که من هم از همه دوستان و مدیران سایت تشکر کنم منم هم اگه الان قبول شدم اول بخاطر لطف خداوند بوده بعد هم اطلاعات و دلگرمی های دوستان و جو سایت . |
|
| Back to top |
|
 |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 2:34 pm Post subject: |
|
|
| امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 4:46 pm Post subject: |
|
|
| negin wrote: | | امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه |
راستش متوجه منظورت نشدم. يعني چي؟ |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 4:48 pm Post subject: |
|
|
serveh خانم دعا كه جاي خودش.
انگار شما ما ها رو هنوز نميشناسين. معلومه كه ميآييم. البته گفتم من با فزاتي مييام!
وحيد جون اولين پرواز به سمت تبريز كي هست؟ |
|
| Back to top |
|
 |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 7:22 pm Post subject: |
|
|
| Amir wrote: | | negin wrote: | | امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه |
راستش متوجه منظورت نشدم. يعني چي؟ |
اشتباه شد باید جای دیگه ای میزدم منظور همون آیکون هایی که توی پست های دیگه می زارید گفتید بایه برنامه این کار رو می کنید. |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 7:39 pm Post subject: |
|
|
| negin wrote: | | Amir wrote: | | negin wrote: | | امیر خان ازین شکلکهات توی سایت هم بزار جالبه |
راستش متوجه منظورت نشدم. يعني چي؟ |
اشتباه شد باید جای دیگه ای میزدم منظور همون آیکون هایی که توی پست های دیگه می زارید گفتید بایه برنامه این کار رو می کنید. |
آره با برنامه Quick Smile اين كار رو ميكنم من كه تو پستهاي توي خود فوروم (مثل همين) هم از اين شكلكها استفاده ميكنم كه!
اينم واسه وحيد  |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:59 pm Post subject: |
|
|
| اقا امیر میشه در مورد سوم شخص غایب که قراره با شما بیاد تبریز یه خورده بیشتر توضیح بدید من نکه آی کیوم یه خورده پایینه متوجه نمیشم |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 10:13 am Post subject: |
|
|
| serveh wrote: | | اقا امیر میشه در مورد سوم شخص غایب که قراره با شما بیاد تبریز یه خورده بیشتر توضیح بدید من نکه آی کیوم یه خورده پایینه متوجه نمیشم |
فزاتي ديگه بابا! بچه معروفه.
وحيد جون حواست باشه اگه فكر لو دادن به سرت بزنه اين جوريت مي كنم  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 12:02 pm Post subject: |
|
|
سرورجان فزاتي يه شخصيت مجازي تو ذهن امير هست كه براي من زياد در بارش گفته و البته گفته كه ويژگيهاي اين شخصيت رو در شما زياد ديده . براي همين هم داره مقدمات رو اماده مي كنه ( قابل توجه امير خان |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:05 pm Post subject: |
|
|
| vahid wrote: | سرورجان فزاتي يه شخصيت مجازي تو ذهن امير هست كه براي من زياد در بارش گفته و البته گفته كه ويژگيهاي اين شخصيت رو در شما زياد ديده . براي همين هم داره مقدمات رو اماده مي كنه ( قابل توجه امير خان |
خيلي ...!! ببين ميتوني يه زندگي رو نابود كني يا نه!
سروه خانم شوخي مي كنه، شما زياد جدي نگير. اينم براي فزاتي  |
|
| Back to top |
|
 |
serveh مهمون يكي دو روزه
Joined: 10 Jan 2007 Posts: 34
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:50 pm Post subject: |
|
|
اقا امیر نگران نباشید من اصولا حرف ادم هایی رو که "ر" رو با "ه" اشتباه می گیرند جدی نمیگیرم و به ...شون شک میکنم خب بالاخره ادم عاقل حرف بعضی ها رو به دل نمیگیره دیگه
یه بار دیگه میگم مجید دلبندم اون ر نیست ه است |
|
| Back to top |
|
 |
|