ParsX.com
پذیرش پروژه از دانشجویی ... تا سازمانی 09376225339
 
   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  |  FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Log inLog in   RegisterRegister 

عضو تقریبا جدید

 
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mahbod
مهمون يكي دو روزه


Joined: 17 Jan 2007
Posts: 4

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 11:53 am    Post subject: عضو تقریبا جدید Reply with quote

سلام
خوشبختم Wink


Last edited by mahbod on Thu Jan 18, 2007 9:07 pm; edited 1 time in total
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Wed Jan 17, 2007 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

سلام. خوش اومدي ماه بد،
اينجا وحيد همه اين كارها رو مي‌كنه (وحيد فقط پيرزن خفه نمي‌كنه تو سايت)
حالا مورد اين سي و پاسكال رو بگو همينجا. شايد فرجي شد.
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Thu Jan 18, 2007 9:12 am    Post subject: Reply with quote

آره بگو بلكه فرجي شد ...
Back to top
mahbod
مهمون يكي دو روزه


Joined: 17 Jan 2007
Posts: 4

PostPosted: Thu Jan 18, 2007 11:59 am    Post subject: Reply with quote

سلام

موضوعش رو براتون mail کردم به status@gmail
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Thu Jan 18, 2007 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

سلام .
منم قيمتش رو براتون mail كردم .
Back to top
mahbod
مهمون يكي دو روزه


Joined: 17 Jan 2007
Posts: 4

PostPosted: Thu Jan 18, 2007 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

Idea

Last edited by mahbod on Fri Jan 19, 2007 5:25 pm; edited 1 time in total
Back to top
mzbcracker
مهمون يكي دو روزه


Joined: 19 Jan 2007
Posts: 6

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 3:16 am    Post subject: Reply with quote

سلام.منم یه عضو جدیدم.این اولین پستمه.پارسال برای کارشناسی نخوندم متاسفانه.آزاد هم ثبت نام نکردم.تنبلی کردم دیگه.ولی امسال ایشالله میخوام خوب بخونم.دعا کنید منم قبول شم. Wink
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 9:15 am    Post subject: Reply with quote

خوش آمدي cracker .
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Fri Jan 19, 2007 9:17 am    Post subject: Reply with quote

mzbcracker wrote:
سلام.منم یه عضو جدیدم.این اولین پستمه.پارسال برای کارشناسی نخوندم متاسفانه.آزاد هم ثبت نام نکردم.تنبلی کردم دیگه.ولی امسال ایشالله میخوام خوب بخونم.دعا کنید منم قبول شم. Wink


mzbcracker خوش اومدي، بخوني حتما قبولي
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي All times are GMT + 3.5 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum