| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 8:46 pm Post subject: سوال در مورد آزمون علمي كاربردي و تمديد خدمت |
|
|
با سلام
اولين پستمو با اظهار تاسف به خودم شروع مي كنم كه چرا 3 4 ماه پيش كه وارد اين انجمن شدم با ديدن عناوين سايت گفتم اين انجمنم مثل اكثر فروم ها مي خواد محتويات وبلاگها رو تو خودش كپي پيست كنه ولي بي خبر از محتويات فروم و افراد محصل و باحال عضوش
بگذريم من هم مثلا اكثر دوستان دوران سخت كنكور كارداني به كارشناسي (دولتي و آزاد) رو طي كرديم ولي متاسفانه با تنبلي و بي اطلاعي(حضور نيافتن در جمع دوستانه شما و كسب اطلاعات در مورد آزمون) قبول نشدم البته من با اين تفكر كه با تمديد كردن خدمت(سربازي) مي تونم يه بار ديگه هم در آزمون شركت كنم زياد درس نخوندم و به كنكور به ديد كنكور آزمايشي نگاه مي كردم ولي بيخبر از اينكه اين آخرين كنكورمه(البته اينجور بگم)
سرتونو درد نيارم و قصه م نگم قرض از زدن اين پست جواب به اين2 سواله
1-آيا ميشه رفتن به سربازي رو براي شركت در كنكور سراري تمديد كرد البته بدون در نظر گرفتن 6 ماه فرجي كه به همه مي دن
2-اگه جواب سوال اول منفيه بجز آزاد(كه هنوز جوابش نيومده )و منم زياد روش حساب نمي كنم تنها راه دانشجو شدن من آزمون علمي كاربرديه خواهشا دوستان اگه اطلاعي از اين آزمون دارن كمك كنن
موفق باشيد
باي |
|
| Back to top |
|
 |
pme دوست آشناي سايت
Joined: 30 Nov 2006 Posts: 57 Location: ahwaziha.com & pme.ir & jokabad.com & ospeyman.com
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 10:25 am Post subject: |
|
|
سلام دوست خوب
در مورد تمدید خدمت باید عرض کنم که متاسفانه نمیشه و باید اعزام بشی.
ولی یه راهی هست. اینکه در حین خدمت کنکور سراسری بدی که اون هم به خاطر دشوار بودن کنکور و شرایط دوران آموزشی تقریبا ضریب موفقیت رو خیلی پایین میاره.
پس حالا تنها راه جلو شما کنکور علمی کاربردی هستش.
شما میتونید از دوازدهم همین ماه به سایت سنجش مراجعه کنی و ثبت نام کنی.
ولی اگه ازاد قبول شدی حتما آزاد رو برو چون کلا، آزاد با همه بدیهاش از علمی کاربردی بهتره.
پیمان |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 9:54 am Post subject: |
|
|
در مورد سربازي بايد بگم كه اينا يه جورايي از خداشون هم هست كه يه مدتي رو تمديد كنن. انگار بايد دفترچه تو بگيري و بعد بري دنبال كارش و بگي مي خواهي يه شش ماه يا يك سال تمديد كني. تمديد مي كنن. خلاصه اينكه دنبال كار تمديد باش كه مي دن فقط روند اداريشو نمي دونم.
در مورد علمي كاربردي هم كه دوستمون توضيح داد، ثبت نامش چند روز ديگه شروع مي شه. |
|
| Back to top |
|
 |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 6:44 pm Post subject: |
|
|
سلام مجدد
مدتي نبودم تا از جواب شما تشكر كنم شرمنده
خيلي ممنون
ولي در مورد تمديد آيا احتمال مي ديدد يا .....
باي |
|
| Back to top |
|
 |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 6:46 pm Post subject: |
|
|
| راستي دانشگاه آزاد شهريه تقريبي ترمي چقدر ميشه |
|
| Back to top |
|
 |
pme دوست آشناي سايت
Joined: 30 Nov 2006 Posts: 57 Location: ahwaziha.com & pme.ir & jokabad.com & ospeyman.com
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 10:45 am Post subject: |
|
|
آزاد باری کامپیوتر فکر کنم حدود 600 تا 650 پات بیفته که خرجای دیگه هم داره.
ولی علمی کاربردی کمتره
در عوض آزاد مدرک مهندسی میده ولی مدرک علمی کاربردی به درد پارو کردن میخوره!! |
|
| Back to top |
|
 |
negin بابا اينكاره
Joined: 14 May 2006 Posts: 195 Location: TEHRAN
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 12:18 pm Post subject: |
|
|
سلام مدتی نبودم . ورود اعضای جدید رو تبریک میگم.
یعنی علمی کاربردی به هیچ دردی نمی خوره؟
از دفترچه این طور به نظر میاد که یکسری شرکتها کلاسهارو اداره می کنن و از بین همونا نیرو میگیرن .
آیا مدرکش فقط به درد همون شرکت می خوره ؟ |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 2:52 pm Post subject: |
|
|
حالا نگين خان صبر كن، اي شالله جواب آزاد مي ياد و قبول مي شي و كار ديگه به علمي كاربردي نمي رسه ... چند روز ديگه مي ياد جوابش.
در خصوص تمديد هم تا اونجا كه من مي دونم معمولا تمديد مي كنن. نيرو زياد دارن! |
|
| Back to top |
|
 |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 5:34 pm Post subject: |
|
|
با سلام
در مورد علمي كاربردي ميگن موقعي كه فارغ التحصيل ميشي تو همون شركت يا سازمان استخدام ميشي
اگه اينجوري باشه خوبه ولي سوال اينجاست با چه حقوقي و همچنيا آيا بايد هميشه در خدمت اون موسسه باشي و يا مي توني بري جاي ديگه كار كني
ضمنا من موندم شهرستان بزنم يا نه و همچنيا طرازاشون به چه صورته دوستاني كه دارن شركت مي كنن خواهشا كمك كنن تا ماهم اولويتهامون پر كنيم
_________________________________________________________________________________________
اما در مورد تمديد اطلاعاتي كه كسب كردم وضع خيلي خرابه و مي خوان تا آخر امسال همه متولدين 66 رو ببرن خدمت ما كه جاي خود داريم بقول يكي از دوستام با قوانين جديد دانشگاه ها دخترونه ميشن
موفق باشيد
باي |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 8:39 am Post subject: |
|
|
سلام . ضمن خوش آمد گويي به شما .
توي علمي كاربردي هيچ الزامي براي شركت ها نيست كه دانشجو هاشون رو استخدام كنن . اگه بخوان اون بچه باهوش هاشون رو شايد استخدام كنن .
ولي شما چون نگران سربازي هستي . علمي كاربردي رو هر جا تونستي بزن ... بعد برو ثبت نام كن . اين مي شه معافيه سربازيت . بعد هم بشين براي كنكور بخون ... خوبيه علمي كاربردي اينه كه مي شه براحتي از ادامه تحصيل انصراف داد ...
در مورد معافي هم تا نرفتي خود ميدون سپاه ( معاونت نظام وظيفه ) به حرف كسي اعتماد نكن . |
|
| Back to top |
|
 |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 11:07 am Post subject: |
|
|
سلام
با تشكر از آقا وحيد
"خوبيه علمي كاربردي اينه كه مي شه براحتي از ادامه تحصيل انصراف داد ..."
بعيد مي دونم همشون بشه اين كارو كرد
چون تو بخش امكانات و.... موسسه هاي جهاد دانشگاهي نوشته بود انصراف از تحصيل بايد جريمه بدي
ولي در كل قبول دارم روش خوبيه دستتون درد نكنه
ضمنا اگه تهران قبول بشي ارزش داره
البته من از امروز يا فردا مي خوام شروع كنم تا ببينيم چي ميشه
باي |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 2:29 pm Post subject: |
|
|
| وحيد باور كن اون ميدان سپاه هم كه بري كسي رو كه اطلاعات درست درمون بهت بده پيدا نمي كني. |
|
| Back to top |
|
 |
dj_mesmol مهمون يكي دو روزه
Joined: 28 Dec 2006 Posts: 15
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 3:10 pm Post subject: |
|
|
| آقا امير حرف دل مارو زدي منم ديگه روم نشد بگم ولي من همون روزي كه فارغ التحصيل شدم رفتم پرسيدم و جوابي داد كه ديگه اونورا پيدام نشد |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 3:29 pm Post subject: |
|
|
البته به نظر من اگه بري سربازي بعد ادامه بدي خيلي بهتره ...  |
|
| Back to top |
|
 |
pme دوست آشناي سايت
Joined: 30 Nov 2006 Posts: 57 Location: ahwaziha.com & pme.ir & jokabad.com & ospeyman.com
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 5:09 pm Post subject: |
|
|
بهتون توصیه میکنم با مدرک زیر فوق دیپلم به سربازی نرین .
یکی از دوستام که توی سپاه خدمت میکنه میگفت هروقت از فرماندمون سرپیچی میکردیم مجبورمون میکید که همه توالتهای پادگان رو سینه خیز تمیز کنیم.
تازه فرماندشون خیلی هم بی تربیت بوده . میگفت هیچکس از سربازهای صفر حمام تک نفره نمیرفت. درواقع فرمانده اونا رو مجبور میکرد که با هم برن تو حمام و هرچند وقت یکبار مجبورشون میکرد از تیغ توی حمام جلوی همدیگه استفاده کنند تا به اصطلاح خودشون مرد بار بیان...!!!
من که حاظرم همین الان دختر بشم ولی از این کارا نکنم.
ولی باز خوبه با فوق دیپلم به بالا از این کارا نمی کنند.... |
|
| Back to top |
|
 |
|