ParsX.com
پذیرش پروژه از دانشجویی ... تا سازمانی 09376225339
 
   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  |  FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Log inLog in   RegisterRegister 

سوال در مورد آزمون علمي كاربردي و تمديد خدمت
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

بي خيال بابا. ديگه اين طوري نيست. شايد اين يك مورد استثنا بوده.
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 9:04 am    Post subject: Reply with quote

نه واقعا راست مي گه . من خودم دوران خدمت خيلي از اين چيزها سرم آوردن .
مثلا ما شانس اورده بوديم تو رستوران كارمندان غذا مي خورديم ولي وقتي از سلف ميومديم بيرون بايد دو بار مسير رو كلاغ پر مي رفتيم . تا اون غذا كوفتمون شه . خيلي از اين چيزهاي ديگه كه اگه نگم بهتره ... امير جان حالا شما شانس آوردي كه معاف شدي وگرنه مي فهميدي چي مي گم !!! Laughing
Back to top
dj_mesmol
مهمون يكي دو روزه


Joined: 28 Dec 2006
Posts: 15

PostPosted: Fri Jan 05, 2007 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

با سلام
آقا وحيد مگه شما خدمت رفتين
اگه جواب مثبته منو راهنمايي كنين در اين مورد كه من شك دارم و اونم اينه
اگه من برم خدمت و بيام آيا چيزي از درسهاي كنكور يادم مي مونه يا اينكه علمي كاربردي رو بچسبم و خدمتو عقب بندازم
خودم موندم
ولي شما نجربه خدمت و برگشت از اون و قبول شدن در آزمون سراسري رو داريد
آيا بعد خدمت كلاس رفتيد؟
حين خدمت خوندين؟
يا؟؟؟؟؟؟
ممنون ميشم راهنمايي كنيد
باي
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 11:04 am    Post subject: Reply with quote

حقيقتش من خدمت رفتم . ولي بعد كه قبول شدم ديگه نرفتم . بعدشم ديگه معاف شدم ...
ولي چيزي كه واضحه اينه كه سخت مي شه كسي از خدمت برگرده و بچسبه به درس . پس درس اولويتش خيلي بالاتره ... Wink
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sat Jan 13, 2007 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

vahid wrote:
حقيقتش من خدمت رفتم . ولي بعد كه قبول شدم ديگه نرفتم

اونجاي آدم خالي‌بند!!
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:33 am    Post subject: Reply with quote

Amir wrote:
vahid wrote:
حقيقتش من خدمت رفتم . ولي بعد كه قبول شدم ديگه نرفتم

اونجاي آدم خالي‌بند!!

اتفاقا اونجاي آدمي كه پشت تلفن حقايق رو مي پرسه و مياد توي سايت لو مي ده .
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:47 am    Post subject: Reply with quote

vahid wrote:
Amir wrote:
vahid wrote:
حقيقتش من خدمت رفتم . ولي بعد كه قبول شدم ديگه نرفتم

اونجاي آدم خالي‌بند!!

اتفاقا اونجاي آدمي كه پشت تلفن حقايق رو مي پرسه و مياد توي سايت لو مي ده .

اظهار ندامت مي‌كنيم
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي All times are GMT + 3.5 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum