ParsX.com
پذیرش پروژه از دانشجویی ... تا سازمانی 09376225339
 
   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  |  FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Log inLog in   RegisterRegister 

اقا وحید زبان بفرست بیاد

 
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mehdigolzar
مدير گرافيك سايت


Joined: 20 Mar 2005
Posts: 378

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:10 pm    Post subject: اقا وحید زبان بفرست بیاد Reply with quote

اقا وحید راحت شدی اخر پست زدم Laughing
حالا زبان و بفرست بیاد Wink
Back to top
mehdigolzar
مدير گرافيك سايت


Joined: 20 Mar 2005
Posts: 378

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

فرمانده توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه با اشاره به شناسايي دقيق اهداف و پايگاه‌هاي دشمنان گفت: در اولين دقيقه هر تهديد عملي دشمن،نيروي زميني سپاه 11 هزار راكت و گلوله به مواضع مشخص شده متجاوز شليك مي‌كند.

سردار محمود چهارباغي فرمانده توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، با تشريح وظايف اين مسئوليت، به بيان جديدترين پيشرفت‌هاي آن پرداخت.

وي با بيان اينكه فرماندهي توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه، وظيفه هدايت و مراقبت تخصصي از همه‌ي توپخانه‌ها و راكت‌‌اندازهاي نيروي زميني سپاه را بر عهده دارد، گفت: همه‌ي گروه‌ها و گردانهاي توپخانه و موشكي كه در تمامي لشگرها و تيپ‌هاي مستقل و منتسب سپاه در سراسر كشور پراكنده هستند، به صورت مستمر توسط اين فرماندهي نظارت و هدايت شده و كارهاي تخصصي آنها هماهنگ مي شود.

چهارباغي با اشاره به اينكه تمامي تاكتيك‌ها، تجهيزات و آموزشهاي تخصصي مرتبط با توپخانه و موشكي نيروي زميني سپاه توسط اين فرماندهي انجام مي‌شود، طراحي و ساخت انواع جنگ‌افزارها، زاويه ياب‌ها، مهمات‌، شكل دهي و هدايت تيم‌هاي هدايت آتش و تعميرات تخصصي در سپاه را باعث افتخاري براي نيروهاي مسلح دانست.
فرمانده توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه تاكيد كرد: اكنون بهترين و متداول‌ترين توپ‌هاي جنگي دنيا در اختيار ايران است كه آنها را خودمان مي‌سازيم. همچنين تمام آموزش‌هاي تخصصي توپخانه و راكت‌انداز‌ها در دانشكده توپخانه نيروي زميني سپاه در دو سطح درجه‌داري و افسري و مقاطع كارداني، كارشناسي، مقدماتي و دوره‌ عالي توپخانه انجام مي‌شود كه بسيار پيشرفته و مبتني بر جديدترين متدهاست.

وي اضافه كرد: هم اكنون در زمينه آموزش، دو نوع عمليات منظم و نامنظم (يا همان ناهمتراز) آموزش داده مي‌شود، تا اگر كشورهاي همجوار شيطنتي داشتند با مدل منظم و اگر ارتشي كه از نظر تجهيزات و تسليحات نابرابر است اقدامي كرد؛ بتوانيم در برابر آن ارتش فرضي قوي، از سلاحهاي خود به شكل دكترين نامتقارن و به بهترين نحو استفاده كنيم.

اين فرمانده عاليرتبه نيروي زميني سپاه با يادآوري اينكه اين آموزش‌هاي نامتقارن را ضمن طراحي، بر روي زمين نيز در مراحل مختلف اجرا كرده و در رزمايش‌ها به كار گرفته‌ايم، گفت: اين آموزشها و تاكتيك‌ها به گونه‌اي انجام گرفته كه دشمنان نتوانند مواضع شليك ما را پيدا كنند تا در روز موعود بتوانيم به آنها ضربه لازم را وارد كنيم. يكي ديگر از ويژگي‌هاي سيستم‌هاي توپخانه و موشكي نيروي زميني سپاه، وسعت و پراكندگي نيروهاي بسيار زياد آن است كه در تمامي نقاط كشور توزيع شده‌اند.

چهارباغي تصريح كرد: اين توانمندي بسيار بالا و مدرن نيروي زميني سپاه با استفاده از راكت‌اندازهاي رادار گريز، تجهيزات هدايت آتش كامپيوتري كه با سرعت بالا و خطاي نزديك به صفر درصد و نيز نيروي انساني مجرب و با ايمان محقق شده به طوري كه اولين گلوله ما قطعاً در 50 متري هدف فرود مي‌آيد و از نظر متخصصان توپخانه اين فاصله يعني همان هدف؛ چرا كه بقيه موضع دشمنان نيز توسط تركش‌هاي گلوله‌ها پوشش داده مي‌شود.

فرمانده توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه در تشريح خصوصيات سيستم هدايت آتش رايانه‌اي گفت: اين سيستم پيشرفته، بسيار سريع و بادقت عمل مي‌كند كه در كنار‌ آن نيز سيستم ديگري با نام طرح‌ريزي آتش نيز با استفاده از كارشناسان متخصص كه سابقه طولاني در امر توپخانه دارند، طراحي شده است. سيستم طرح‌ريزي آتش، هم مكانيزه و هم كامپيوتري است و با استفاده از آن قادر شده‌ايم در تمام سطوح تخصصي با نام‌هاي "كمك مستقيم"، "عمل كلي"، "عمل كلي تقويت" و "تقويت" اقدام كنيم و كارهايي كه قبلاً ساعتها طول مي‌كشيد، اكنون در عرض چند دقيقه انجام مي‌شود. سيستم‌هاي هدايت آتش ايران در دنيا بي‌نظير است و با ساخت دستگاه‌هايي در اندازه يك تلفن همراه، اكنون همه قبضه توپ‌هاي ما داراي اين سيستم مدرن هستند.
وي در ادامه گفتگوي خود با فارس، پيشرفت اصلي نيروي زميني سپاه را در بخش راكت‌اندازها عنوان كرد كه موجب شده اكنون بهترين راكت اندازها كه در دنيا متداول است، در اختيار اين نيرو باشد.
چهارباغي با بيان اينكه تمامي راكتهاي ما ساخت ايران است و حتي يك قطعه آن از خارج تامين نمي‌شود، به تفاوت موشك و راكت اشاره كرد و گفت: موشك هدايت شونده است يعني پس از شليك هم هدايت مي‌شود، اما راكت پس از شليك، كنترلي بر روي آن نيست و به همين دليل قيمت هر موشك 10 برابر راكت است. اما در عين حال دقت شليك راكتهاي سپاه خيلي بالاست و نقطه قوت ديگر نيز ارزان و انبوه سازي آن است.

فرمانده توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه با يادآوري استقرار اين سيستم‌ها در تمام كشور، گفت: اكنون اين راكت اندازهاي رادارگريز تمام مناطق حاشيه خليج فارس، درياي عمان، مرز عراق و ديگر مناطق مورد نياز را پوشش مي‌دهند. تاكتيك‌ها و سلاح‌هاي ما پيشرفته‌‌ است و دقت، سرعت و برد راكتهاي ما نيز در دنيا كم نظير و بعضاً بي‌نظير است.

اين فرمانده ارشد نيروي زميني سپاه با تاكيد بر اينكه آمادگي توپخانه و موشكهاي اين نيرو به صورت مستمر و لحظه‌اي است، گفت: با آموزش نيروهاي بسيجي، اكنون آنها نيز مي‌توانند از اين تجهيزات استفاده كنند.
چهارباغي با اعلام اينكه برد راكتهاي ما الان 150 كيلومتر و توپ‌ها 70 كيلومتري است، اضافه كرد: به زودي راكت‌هايي با برد 250 كيلومتر نيز تحويل نيروي زميني سپاه خواهد شد. همچنين ما ضمن در اختيار داشتن مهمات متنوع، در هيچ كجا تمركز تجهيزات و مهمات نداريم و شناسايي يك نقطه، لطمه‌اي به ما نمي‌زند. ما هدف‌هاي خود را نيز مشخص كرده‌ايم و با شناسايي دقيق مواضع و اهداف مد نظر از نزديك، در همان لحظه‌ مي‌توانيم جوابگوي حماقت دشمنان باشيم.
فرمانده توپخانه و موشك‌هاي نيروي زميني سپاه اظهار داشت: با استفاده از گلوله‌هاي هوشمندي كه در اختيار نيروي زميني سپاه است، مي‌توانيم تجهيزات متحرك دشمن را هم با توپ هدف قرار دهيم كه كمتر كشوري اين توانمندي را در اختيار دارد.
وي با بيان اين نكته كه دشمن نمي‌تواند مواضع شليك توپ و راكت اندازهاي نيروي زميني سپاه را پيدا كند و ما با انواع سلاحهاي خود مي‌توانيم تلفات لازم را بر دشمن وارد كنيم، افزود: اگر دشمن قصد حضور فيزيكي داشته باشد در جاي جاي خاك ايران از مرز تا مركز، سيستم‌هاي آتش‌باري لازم پيش بيني شده است و ديگر حتي به دقيقه هم نمي‌كشد كه حجم سنگين و انبوه آتش سپاه آغاز مي‌شود چون با بهره‌گيري از ديده‌بانهاي متخصص، هر تحرك دشمن تحت نظر است و اين ديده‌بانها به صورت آن لاين با مركز در ارتباط هستند.

به اعتقاد سردار چهارباغي، اگر جنگي در آينده اتفاق بيفتد، طولاني نخواهد بود، چون در همان روزهاي اول دشمن را به خاك ذلت مي‌نشانيم. دشمن نيز از خود بپرسد، حاضر است چقدر كشته بابت حماقت حمله به ايران بدهد، چون ما براي هميشه‌ي تاريخ، آنها را پشيمان خواهيم كرد.

فرمانده توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه در ادامه اعلام كرد: با برنامه‌ها و تاكتيكهاي در نظر گرفته شده، در يك دقيقه اول تجاوز دشمنان، 11 هزار راكت و گلوله توپ به سمت پايگاه‌هاي مورد نظر دشمن شليك شده و اين حجم و سرعت شليك مستمر خواهد بود.

وي در پايان با اشاره به اينكه عليرغم در اختيار داشتن انواع تجهيزات مدرن در بخش توپخانه و موشكهاي نيروي زميني سپاه، ايمان و شهادت طلبي جوانان مسلمان ايراني مهمترين ركن برتري در هر نبردي است، گفت: اعتقاد راسخ به قدرت خداوند و بهره‌گيري از انواع تجهيزات و تاكتيك‌هاي پيشرفته، ما را در موقعيتي بي‌بديل در هر شرايطي قرار داده است.
Back to top
mehdigolzar
مدير گرافيك سايت


Joined: 20 Mar 2005
Posts: 378

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

اینم یه خبر جنگی Laughing
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

اقاي گلزار عزيز . سوال مربوطه رو در بخش مربوطه بپرسيد .
در اسرع وقت جواب خواهم داد . دوشنبه شب مراجعه كنيد .
Back to top
mehdigolzar
مدير گرافيك سايت


Joined: 20 Mar 2005
Posts: 378

PostPosted: Sat Nov 10, 2007 11:35 pm    Post subject: Reply with quote

اقای وحید عزیز زبان این هفته چی شد پس Laughing
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي All times are GMT + 3.5 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum