| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 9:09 am Post subject: |
|
|
| Amir wrote: | وحيد حضوري چطوره؟  |
منكه اين رو از همون اول گفتم ...  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 9:18 am Post subject: |
|
|
| Amir wrote: |
دل بعضيها واسه بعضيها تنگ شده!!!  |
معلوم نيست پشت پرده چه پي ام هايي ردوبدل مي شده كه انقدر زود تنگ شده  |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 5:09 pm Post subject: |
|
|
گلين خانم يا آقا چي شد؟
سوالي چيزي داشتي بپرس در مورد نصب ويندوز. |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 7:55 pm Post subject: |
|
|
احتمالا بنده خدا اومده نصب رو شروع كنه يه جايي گير كرده ... الانم داره ناله و نفرينت ميكنه امير  |
|
| Back to top |
|
 |
Golin مهمون يكي دو روزه
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 6 Location: Gholhak
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:59 pm Post subject: |
|
|
چه سوالی بپرسم آخه ؟ نه شماره تلفن می دین نه آدرس می دین حضوری بیارم خدمتتون نه می گین باید چی کار کنم ، گفتم که بلد نیستم . بعد شما جایی مغازه
دارین ؟ اگه بخوام بیارم کجا بیارم ؟ نه آقا وحید ، نه گیر کردم نه ناله و
نفرین می کنم . شما این مشکل منو حل کنین ، هر جا بشینم می گم پارس ایکس !!!
نگین خانوم یعنی شمام بلدین ویندوز عوض کنین ؟! فقط من بلد نیستم ؟ ! کلی خجالت کشیدم ضمنا امیر آقا من گلین خانومم.ۀخ فخ |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 8:24 am Post subject: |
|
|
| گلين خانم اگه ايميلت رو چك كني هفته پيش بهت يه ايميل دادم ... ! |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 12:18 am Post subject: |
|
|
| vahid wrote: | | گلين خانم اگه ايميلت رو چك كني هفته پيش بهت يه ايميل دادم ... ! |
وحيد جان شما به نظرم زودتر برو ازدواج كن.  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 8:49 am Post subject: |
|
|
دارم تمام سعيم رو مي كنم  |
|
| Back to top |
|
 |
Golin مهمون يكي دو روزه
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 6 Location: Gholhak
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 12:31 am Post subject: |
|
|
بله خوندیم ببخشید یعنی خوندم ،ایمیلتونو ، خیلی لطف کردین . فک کنم باید بیارم کیسمو پیش شما این امیر آقا هی یادش میره که من باید وینوزمو عوض کنم  |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 8:18 am Post subject: |
|
|
من كجا يادم رفته گلين خانم؟ اگه ضايع بازي نباشه، شماره ميدم زنگ بزن راهنماييت كنم.
اين وحيد رو هم ولش كن، سابقه اش تو فوروم كاملا معلومه، خيلي خبيثه!! |
|
| Back to top |
|
 |
saaber مهمون يكي دو روزه
Joined: 11 Dec 2006 Posts: 8
|
Posted: Sun Feb 04, 2007 4:42 am Post subject: |
|
|
سلام.
| Quote: |
این طریق یه ویرووس خیلی خفنی تشریف آوردن تو کامپیوتر ما
|
نوش جانتان  |
|
| Back to top |
|
 |
|