ParsX.com
پذیرش پروژه از دانشجویی ... تا سازمانی 09376225339
 
   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  |  FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Log inLog in   RegisterRegister 

منو راهنمایی کنید من فوق دیپلم کامپیوترم

 
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ARMITA
مهمون يكي دو روزه


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 12

PostPosted: Sat Jan 20, 2007 7:33 pm    Post subject: منو راهنمایی کنید من فوق دیپلم کامپیوترم Reply with quote

سلام دوستان
من به تازگی بااینجا آشنا شدم
البته من فوق دیپلم کامپیوترم و یکی از دوستام این سایت رو بهم معرفی کرد راستش رو بخواید امسال ضربه ی بدی خوردم آخه دانشگاه قبول نشدم
برای همین مزاحمتون شدم که اگه امکان داره ( خطاب به آقا وحید و سایر دوستان ) یه برنامه خوب و موثر واسه کنکور کارشناسی دولتی برارم بریزید (البته من تو یه شرکت خصوصی در حال کارم که صبحها ساعت 8 تا 4 بعدازظهر می رم اما 5 شنبه و جمعه ها بیکارم
یه چند تا سوال هم دارم که اگه امکان داره یکی جواب بده
1 – کلا برای کارشناسی کامپیوتر ( روزانه و شبانه ) چه دانشگاههای در حال حاظر پذیرش دارند؟
اگرم زحمتی نیست هرچی درصد از کسایی که قبول شدن دارد، بزارید توی سایت ( بغیر از اونایی که الان تو سایتن )
واقعاً از لطفتون ممنونم [/url][/code][/quote]
Back to top
mzbcracker
مهمون يكي دو روزه


Joined: 19 Jan 2007
Posts: 6

PostPosted: Sat Jan 20, 2007 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

آقا وضعیت منم همین جوره.یه جا کار میکنم.و پارسال هم نخوندم و دانشگاه ثبت نام نکردم.اگه میشه به من هم کمک کنین.یه برنامه با حال بریزیم. Smile Question
Back to top
serveh
مهمون يكي دو روزه


Joined: 10 Jan 2007
Posts: 34

PostPosted: Sat Jan 20, 2007 10:23 pm    Post subject: Reply with quote

سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو Wink
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sat Jan 20, 2007 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

serveh wrote:
سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو Wink
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات

آرميتا خانم خوش اومدي، لطفا از اين به بعد در ارسال پست‌هاي دقت كن كه چندتا چندتا ارسال نشه. ما كارگران!! تو زحمت مي‌افتيم.

من نمي‌دونم چرا هر چي دختر مي‌ياد، زرتي اسم وحيد رو مي‌بره. وحيد جون شما مهره‌مار داشتي ما خبر نداشتيم؟

راستي سروه خانم پارتي بازي و فاميل‌بازي نداشتيما .... Laughing

الان شما مطالب سايت رو خوندين؟ پيشنهاد مي‌كنم پست‌هاي مفيدش رو بخوني ... خيلي‌ها درصد ها و تجريبياتشون رو نوشتن ...
Back to top
ARMITA
مهمون يكي دو روزه


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 12

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

serveh wrote:
سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو Wink
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات



سروه جان ممنون لطف کردی
Back to top
ARMITA
مهمون يكي دو روزه


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 12

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Amir wrote:
serveh wrote:
سلام ارمیتا جونم خوش اومدی
جای خوبی اومدی عزیز
بچه های سایت بهت کمک میکنند همین سایت بود که به منم دلگرمی داد خودت که خبر داری وضعیت درس خوندن منو Wink
منم سعی میکنم هر چی میدونم برات بزارم
فدات

آرميتا خانم خوش اومدي، لطفا از اين به بعد در ارسال پست‌هاي دقت كن كه چندتا چندتا ارسال نشه. ما كارگران!! تو زحمت مي‌افتيم.
چشم آقا ، آخه من اول بارم بود و کمتر ازش سر در آوردم مال این بود که 3 بار پیغامم رو فرستادم

من نمي‌دونم چرا هر چي دختر مي‌ياد، زرتي اسم وحيد رو مي‌بره. وحيد جون شما مهره‌مار داشتي ما خبر نداشتيم؟

در جواب شما هم باید بگم عزیز جان من این آقا وحید رو نمی شناسم اما چون همه بهش لطف داشتند گفتم شاید مدیر سایتی چیزی استش
مرسی

راستي سروه خانم پارتي بازي و فاميل‌بازي نداشتيما .... Laughing

الان شما مطالب سايت رو خوندين؟ پيشنهاد مي‌كنم پست‌هاي مفيدش رو بخوني ... خيلي‌ها درصد ها و تجريبياتشون رو نوشتن ...


از همتون ممنونم اما خواهشن جواب سئوالاتم رو بدید
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

ARMITA wrote:

از همتون ممنونم اما خواهشن جواب سئوالاتم رو بدید

شما اين تاپيك‌ها را سر صبر مطالعه كن (همه صفحاتش رو)، بازم اگه سوال داشتي در خدمتيم:
http://computer.parsx.com/viewtopic.php?t=888
http://computer.parsx.com/karnapei.html
http://computer.parsx.com/viewtopic.php?t=828
http://computer.parsx.com/viewtopic.php?t=1145
Back to top
vahid
بي تو هرگز


Joined: 26 Nov 2004
Posts: 3067
Location: Tehran

PostPosted: Sun Jan 21, 2007 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

آرميتا : سلام . اول از همه خوش آمد مي گم به شما .
بعد هم اينكه تو يه شركت كار مي كني مهم نيست . مهم اينه كه 6 شروع كني به درس خوندن و تا ساعت 9 يه كله بخوني . هفته بعد نيم ساعت اضافه كن و بهمين ترتيب تا به روزي 5 ساعت برسه ... حالا صبح يا شب فرقي نمي كنه .
بعد هم فكر كن يه ترمي رو داري ميگذروني كه توش 13-14 تا درس بايد پاس كني . يعني روزي تقريبا دو تا درس . ( يه سخت و يه آسون )‌.
تا اوايل ارديبهشت بايد كل كتابها رو تموم كني . پس از همين الان شروع كن .
ارديبهشت هم كه تموم شد بايد دوره رو شروع كني ...
دوره هرگز فراموش نشه .
پيشنهاد مي كنم يه دفتر برنامه ريزي به روش قلم چي بخري . البته قرار بود مقسمي براي دانشجويان رشته كامپيوتر يه همچين چيزي طراحي كنه . اگه كرده اون رو بخر ... به تمام توصيه هاش هم گوش كن ...
تقريبا اكثر شهرها پذيرش دارند ... كرمان ، تبريز ، زنجان ، بيرجند ، شيراز ، تهران و احتمالا يكي دو تا شهر ديگه براي دولتي براي غيرانتفاعي اين اقلام بشدت زياد ميشه ... تقريبا اكثر شهرها ...
در مورد درصد هم اگه چيزي اضافه بر اونهايي كه هست پيدا كردم برات مي زنم ....

امير : شما حواست به فزاتي باشه داداش !!!
Back to top
Amir
مدير مباحث عمومي سايت


Joined: 30 Nov 2004
Posts: 1088
Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam

PostPosted: Mon Jan 22, 2007 6:25 am    Post subject: Reply with quote

vahid wrote:
تقريبا اكثر شهرها پذيرش دارند ... كرمان ، تبريز ، زنجان ، بيرجند ، شيراز ، تهران و احتمالا يكي دو تا شهر ديگه براي دولتي براي غيرانتفاعي اين اقلام بشدت زياد ميشه ... تقريبا اكثر شهرها ...

تو روزنامه همشهري خوندم چند وقت پيش كه قراره ميزان پذيرش دانشگاه‌هاي دولتي و غير انتفاهي براي آزمون كارداني به كارشناسي به شدت افزايش پيدا كنه، انگار رئيس رئساي سنجش جلسه داشتن و اينا ... خوش‌به‌حال شماها ...
Back to top
ARMITA
مهمون يكي دو روزه


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 12

PostPosted: Mon Jan 22, 2007 10:28 pm    Post subject: Reply with quote

مرسی امیر و وحید جان
من دنبالش رو میگیرم
خدا کنه به نتیجه برسم
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ParsX.com Forum Index -> اخبار و مباحث عمومي All times are GMT + 3.5 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum