Joined: 27 Nov 2004 Posts: 1232 Location: www.parsx.com
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:25 am Post subject: سلام جام جهانی
بابا دیشب چه خبر بود ...
هر کی هر کاری نکرده دیشب انجام می داد (که البته عادی بود )
ولی واقعا چه حالی داد نه !!!
فقط دیشب به رفتگرها سخت گذشت .
ولی در کل این پیروزی رو به همه تبرک می گم .
امیدوارم بازم بشه !!!
معلومه كه جوگير شديو ساعت 5.25 صبح اومدي اين خبرو بدي....
آره...اگه مردم ايرانو آزاد بذارن همينه ديگه
يكي از بچه ها يه سري عكس گرفته و اينجا گذاشته...ديدينشون خالي از لطف نيست...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum