| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mehdigolzar مدير گرافيك سايت
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 378
|
Posted: Sun May 01, 2005 11:33 am Post subject: یه سوال دیگه اهنگ بازاش بیان تو |
|
|
یه اهنگ می خواستم ولی اسم خوانندشو نمی دونم!!!!!!!
فقط می دونم تو اهنگش تند تند میگه فقط خودم فقط خودت فقط خودم فقط خودت
دمتون مثل همیشه گرم |
|
| Back to top |
|
 |
Iman بابا اينكاره
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 474 Location: Tehran
|
Posted: Sun May 01, 2005 11:35 am Post subject: |
|
|
نو كجا شنيدي..ماهپاره؟  |
|
| Back to top |
|
 |
ali بابا اينكاره
Joined: 24 Mar 2005 Posts: 112 Location: canada
|
Posted: Sun May 01, 2005 5:28 pm Post subject: |
|
|
اطلاعات اهنگ
فرهاد جواهر کلام
فقط خودم و فقط خودت
فقط خودم و فقط خودت (آلبوم)
تولید 1383-تهران,ایران
دیگه سوال دیگه ای بود ما در خدمتیم...
4کرهمگی |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Sun May 01, 2005 5:50 pm Post subject: |
|
|
| ali wrote: | اطلاعات اهنگ
فرهاد جواهر کلام
فقط خودم و فقط خودت
فقط خودم و فقط خودت (آلبوم)
تولید 1383-تهران,ایران
دیگه سوال دیگه ای بود ما در خدمتیم...
4کرهمگی |
اينجور مواقع ميگن :
طرف تركوند ! |
|
| Back to top |
|
 |
unknown مدير بخش ويژوال بيسيك

Joined: 05 Dec 2004 Posts: 439 Location: Tehran
|
Posted: Sun May 01, 2005 6:22 pm Post subject: |
|
|
| عجب بابا ایول |
|
| Back to top |
|
 |
mehdigolzar مدير گرافيك سايت
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 378
|
Posted: Sun May 01, 2005 8:57 pm Post subject: |
|
|
دمتون گرم بچه ها ولی یه چیزی یادتون رفت
لینکش پس چی شد |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
|
| Back to top |
|
 |
ali بابا اينكاره
Joined: 24 Mar 2005 Posts: 112 Location: canada
|
Posted: Mon May 02, 2005 3:04 am Post subject: |
|
|
| شرمنده کردین! |
|
| Back to top |
|
 |
|