| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mehdigolzar مدير گرافيك سايت
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 378
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 11:17 am Post subject: اهنگ درخواستی |
|
|
اقا یه اهنگ می خواستم از ارمین و حمید
اسم اهنگ هست سمانه
البته فکرای بد نکنیدا دوست پسرمه
ببینم چی کار میکنید زود باشید بچه ها منتظرن. |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
|
| Back to top |
|
 |
mehdigolzar مدير گرافيك سايت
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 378
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 8:11 am Post subject: |
|
|
داداش این که کار نمی کنه ضمنا اینجا 5 دانگش به نامه منه  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:58 pm Post subject: |
|
|
چون كار نمي كنه برات گذاشتم .
چرا حالا پنج دانگ ؟ بيا صحبت مي كنيم مي كنيمش 6 دانگ . |
|
| Back to top |
|
 |
unknown مدير بخش ويژوال بيسيك

Joined: 05 Dec 2004 Posts: 439 Location: Tehran
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 3:54 pm Post subject: |
|
|
| مهدی امروز اومدم دانشگاه نبودی. کتاب رو برات گرفتم. چه کنم... |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 4:18 pm Post subject: |
|
|
امیر تو جا بهتر از اینجا پیدا نکردی خبرش رو بدی !!!  |
|
| Back to top |
|
 |
mehdigolzar مدير گرافيك سايت
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 378
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 9:36 am Post subject: |
|
|
| unknown wrote: | | مهدی امروز اومدم دانشگاه نبودی. کتاب رو برات گرفتم. چه کنم... |
امر جات داداش دستت درد نکنه جنیفر چه خبر  |
|
| Back to top |
|
 |
mehdigolzar مدير گرافيك سايت
Joined: 20 Mar 2005 Posts: 378
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 9:40 am Post subject: |
|
|
| vahid wrote: | چون كار نمي كنه برات گذاشتم .
چرا حالا پنج دانگ ؟ بيا صحبت مي كنيم مي كنيمش 6 دانگ . |
بابا وحید لینکشو بزار دیگه ابروم در خطره
نه اون یه دانگشو با یکی شریکم راستی بات تو را صحبت کنم مگه سایت ماله تو  |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 4:40 pm Post subject: |
|
|
| مهدي لينك درست شده . يه بار ديگه سعي كن . |
|
| Back to top |
|
 |
peyman دوست آشناي سايت
Joined: 29 Jan 2007 Posts: 70 Location: Movable
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 4:53 pm Post subject: |
|
|
کسی شماره موبایل این مقسمی رو داره؟
چهار تا فحش از من طلبکاره  |
|
| Back to top |
|
 |
peyman دوست آشناي سايت
Joined: 29 Jan 2007 Posts: 70 Location: Movable
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 4:54 pm Post subject: |
|
|
| میخام مدیون از دنیا نرم .... |
|
| Back to top |
|
 |
vahid بي تو هرگز
Joined: 26 Nov 2004 Posts: 3067 Location: Tehran
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 5:27 pm Post subject: |
|
|
| چطور ؟ |
|
| Back to top |
|
 |
Amir مدير مباحث عمومي سايت
Joined: 30 Nov 2004 Posts: 1088 Location: Age Hammam Nabasham To Lebasamam
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:37 pm Post subject: |
|
|
| وحید که دم دست تره ... به وحید فحش بده. |
|
| Back to top |
|
 |
|